Вход или Регистрация
Кошница (0) Любими (0)
Вход
0
0

Въпроси и отговори

Как да се регистрирам?

За да пазарувате в сайта е необходимо първо да се регистрирате. В горния ляв ъгъл на Вашия екран има бутон РЕГИСТРАЦИЯ.Той ще Ви отведе на страницата с форма за регистрация. Тук трябва да попълните всички полета и да потвърдите с бутона РЕГИСТРАЦИЯ. По желание попълнете Адрес за доставка и Данни за фактура. Ако сте вече регистриран клиент, влизането става с Вашия e-mail адрес и парола през бутона ВХОД. Всички вече регистрирани потребители, влизайки през своя акаунт могат да разглеждат и поръчват всички предлагани от нас стоки, както и да следят състоянието на своите поръчки.

Как да направя поръчка на сайта?

Ако имате регистрация, влезте в профила си и изберете модел. Ако артикулът е в наличност, изберете желаното количество и натиснете бутона "Добави в кошницата". Имате възможност да приключите поръчката си или да продължите пазаруването (например за да добавите подходящо тапетно лепило). Ако решите да приключите поръчката си, можете да я прегледате и да натиснете бутона "Поръчай".Попълнете Вашите данни,изберете начин на доставка и начин на плащане. Щом потвърдите поръчката си, ще получите e-mail с информация и линк за проследяване на статуса й.

Какви са начините на плащане?

Можете да платите с наложен платеж (в брой на куриера при доставка), както и  по банков път на посочената в сайта банкова сметка.

Какъв е срокът на доставка?

Срокът за комплектуване на поръчката и доставка до посочения от клиента адрес/офис на куриера е 2 работни дни за големите населени места и до 6 работни дни за местата, в които няма офис на куриерската фирма. Доставките се извършват с куриерска фирма Спиди всеки работен ден без неделя.

Изпратена ли е моята поръчка?

Можете да проверите статуса на Вашата поръчка като влезете в профила си в сайта на domnatapeta.bg в опция "История на поръчките". Ще получите имейл с известие, когато поръчката Ви бъде предадена на куриерска фирма Спиди. 

Кога през деня ще бъде извършена доставката?

В рамките на работния ден. 

Може ли друг човек да вземе пратката?

Да, може. Не е задължително лично да приемете пратката. Нужно е на посочения адрес да има лице, което да я приеме. 

Какво да направя, ако е необходимо да закупя допълнително количество от даден продукт?

Съветваме Ви да запазите етикет и мостра от закупения тапет до приключване на ремонтните дейности. На етикета е посочена важна информация: артикулен номер, партида/ дата на производство. При закупуване на допълнителна ролка, тази информация трябва да се цитира с точност. 

От какво значение е партидата на тапета?

Партидата (или дата на производство) е изписана непосредствено до артикулния номер на тапета. Дом на Тапета се задължава да предостави на клиента ролки с еднаква партида/дата на производство. Тапети с различна партида могат да имат незначителна разлика в тоналността на цвета. Ако по някаква причина се налага монтаж на тапети с различна партида, Дом на Тапета съветва клиентите си да ги поставят на отделни стени. Тоест да не се редуват тапетни ленти от различни партиди.

Предлагате ли услуга монтаж на тапети?

Да. Дом на Тапета предлага на своите клиенти от гр.Варна и близките населени места услугата поставяне на тапети/фототапети. Цената на тази услуга се определя от: вида тапет (едноцветен/с напасване на фигури) и от условията на поставяне. 

Какво да направя, ако се окаже, че продуктът не е подходящ?

Ако се окаже, че поръчаният продукт не отговаря на очакванията Ви, можем да извършим замяна за друг артикул. Не могат да бъдат заменени артикули, които са специална поръчка (тоест дизайнерски продукти със срок на доставка 30/60 дни, които са доставени специално за клиента от чужбина). Замяна се извършва до 14 дни от датата на покупката. При замяна ни изпратете закупените артикули с куриер от фирма СПИДИ, като продуктите трябва да са с не нарушен търговски вид – да не са разопаковани и да са запазени всички етикети, с които сте ги получили.При замяна, куриерския разход е изцяло за сметка на клиента. Електронен магазин ДОМ НА ТАПЕТА не носи отговорност при изчерпване на количествата от даден артикул, както и в случай на забавяне на пратката поради липса на наличности. При настъпване на някои от горепосочените обстоятелства Вие ще бъдете уведомени на посочения от Вас телефон за връзка или чрез е-mail, за да бъде потърсен техен заместител.

Как да намеря в сайта тапети от определена колекция/каталог?

Ако търсите тапети от определена колекция, напишете в търсачката името на каталога. Тя ще филтрира резултатите и ще Ви покаже всички модели от този каталог. За допълнителна информация, свържете се с нас на тел. 052/ 303 008.

Предлагате ли изработка на тапет/фототапет по дизайн на клиента?

Не. Дом на Тапета не предлага такава услуга.

Предлагате ли изработка на тапет/фототапет по размер на клиента?

Не. Продуктите,които предлагаме, са изработени в определен размер.

Предлагате ли самозалепващо фолио?

Не. Специализан магазин за мебелно и витражно самозалепващо фолио можете да намерите в гр. Варна, на кръстовището между бул.Генерал Колев и бул. Чаталджа.

Какво означава "тапети на флис основа"?

Тапетите могат да бъдат на хартиена основа или на флис основа.

Флис материалът се получава от съединението на специален дълговлакнест пулп, текстилни влакна и съединително вещество.

При поставяне на флис тапети, лепилото се нанася само на стената. Не е необходимо да се нанася на тапета. Предлагат се специални лепила за тапети на флис основа: безцветни или с цветен индикатор. 

Внимание! Повърхността на стената е необходимо да бъде гладка, суха, без остатъци от стари тапети и боядисана в светъл цвят. Тоест флис тапетите не са подходящи за стени с груби неравности, както и за стени, боядисани в силен цвят. 

Необходимо ли е тапетните ленти да се припокриват?

Тапетните ленти се поставят плътно една до друга, без да се припокриват. В случай, че лентите се припокрият заради несъвършени стени, Ви съветваме да отстраните излишъка с макетен нож.

Необходимо ли е стените предварително да се грундират?

Да. Предварителното грундиране на стените е задължително. Грундът заздравява мазилката и създава добра основа за предстоящото поставяне на тапети. Грундът се приготвя от тапетно лепило, разтворено в голямо количество вода.