Вход или Регистрация
Кошница (0) Любими (0)
Вход
0
0

Замяна и връщане


1. Право на замяна и връщане

Клиентите на онлайн магазин www.domnatapeta.bg имат правото да се откажат или да заменят получената от тях стока в 14 дневен срок от датата на получаването й САМО при условие, че е в оригиналния си вид и със запазени качествени характеристики:

- със запазен етикет и опаковка;
- не са на лице следи от употреба.

 Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, потребителят има право на рекламация при:

- констатирани липси;
- дефекти на стоката
- несъответствие с обявения размер;
- несъответствие с обявената търговска марка.

При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за:

- замяна на стоката с нова;
- подмяна със сходен продукт;
- възстановяване на заплатената сума;

За да направите заявка за връщане/замяна на стоката можете да се обърнете към нашите консултанти в онлайн магазина, които ще Ви насочат към сходни на нужния Ви артикул и/или съответно ще Ви съдействат по всички въпроси които имате да отправите към нас! Желателно е предварително да разполагате с номер на поръчката си и артикулен номер на продукта, който желаете да обсъдим!

 

2. Транспортни разходи при връщане / замяна: 

Транспортните разходи са за сметка на клиента в следните случаи:

- връщане на продукт без замяна

- замяна на продукт от страна на клиента без да е налице одобрена рекламация 

Транспортните разходи са за сметка на търговеца в случай на:

- замяна на продукт след одобрена рекламация поради констатирани липси или дефекти на стоката.

 

3. Възстановяване на суми по връщане/замяна:

Суми по рекламации се възстановяват в 14 дневен срок от постъпване на рекламацията САМО по начина, по който са били получени:

- Ако сте платили с наложен платеж (тоест в брой на куриера) – сумата ще Ви бъде възстановена в брой, след като изпратите продукта, който искате да върнете с наложен платеж до нас 

- Ако сте платили по банков път – сумата ще бъде възстановена на посочена от клиента банкова сметка (като следва да се посочи IBAN и титуляр на сметката, от която е платена поръчката)

 

4. Разлика в цените на заменените продукти:

 - Ако цената на стария продукт е по-ниска от тази на новия, ще трябва да заплатите разликата чрез начисляване на допълнителен платеж при доставката.

 - Ако цената на стария продукт е по-висока от тази на новия, разликата ще бъде отразена във Вашия потребителски акаунт и ще Ви приспаднем сумата при следваща поръчка от същия профил.

 

5. Отговорност на търговеца

Дом на Тапета не носи отговорност при изчерпване на количествата от даден артикул, цвят или десен, както и в случай на забавяне на пратката поради липса на наличности или забавен разнос причинен от куриерската фирма. При настъпване на някои от горепосочените обстоятелства Вие ще бъдете уведомени на посочения от Вас телефон  за връзка или чрез е-mail, за да бъде потърсен техен заместител.